Bedrijfsupdate i.v.m. de Covid-19 situatie, 17 april 2020  


Wat betreft de bedrijfssituatie in de EMEA lijken we allemaal aan de beschermende maatregelen te zijn gewend, terwijl we de essentiële voedselvoorziening handhaven die nodig is om aan de kritieke vraag te voldoen. Ik kan u nog steeds meedelen dat onze plannen standhouden dankzij de toewijding van iedereen die hierbij betrokken is, en dat we vastbesloten zijn om de operationele kwesties die zich dagelijks voordoen op te lossen.

Merk a.u.b. op dat onze koeriersdienst voor onderdelen ons heeft laten weten dat de levering van reserveonderdelen mogelijk vertraagd kan zijn als gevolg van een aantal internationale transportroutes die zijn gesloten. We werken daarom met hen samen om vertragingen zoveel mogelijk te beperken en we zullen alle betrokken klanten hiervan op de hoogte stellen.

Onlangs heeft u in de media wellicht gehoord dat Japan de noodtoestand heeft afgekondigd in zeven prefecturen. Kyoto en Shiga, waar ons Japanse hoofdkantoor en onze productiefaciliteiten zijn gevestigd, behoren niet tot deze prefecturen. Als een verantwoordelijke werkgever heeft Ishida Japan de situatie echter beoordeeld en proactieve, praktische maatregelen ingevoerd om werknemers en de aanvoer van machines en diensten te beschermen.  De stappen die zijn genomen zijn min of meer dezelfde als bij ons en we hebben onze ervaringen en oplossingen uitgewisseld.

Gezien het aantal bestellingen dat gedurende deze crisis is geplaatst, wil ik u, onze loyale klanten, bedanken voor het vertrouwen dat u in ons toont en voor uw aanhoudende investering in onze apparatuur en oplossingen. We doen ons uiterste best om alles te leveren ondanks de huidige moeilijkheden.

Neem bij aanvullende vragen gerust contact op met uw huidige contactpersoon bij Ishida Europe, of e-mail ons op infonl@ishidaeurope.com.

Dave Tiso
Managing Director
Ishida Europe Ltd